Link: viagra suomi

PROMID: tehostaa ja automatisoi projekti- ja työajanhallintaa

03 05 2017 | Uutiset, Yleinen

Työntekijä voi itse valita päätteeltä käyttökielen, jonka järjestelmä muistaa jatkossa.

Työpaikkojen monikulttuurisuus osana tehokasta projektihallintaa sekä työaikakirjanpitoa

Promid-järjestelmän uutena ominaisuutena* on päätelaitteen monikielisyyden tuki. Ohjelma tunnistaa kirjautumistilanteessa RFID-tunnisteella leimatessa henkilön profiiliin määritellyn käyttökielen ja kirjautumisnäkymä latautuu tämän mukaisesti. Työntekijä voi myös itse valita päätteeltä haluamansa kielen, jonka järjestelmä muistaa jatkossa. Monikielisessä ympäristössä työpisteen kirjautumispääte toimii yrityksen eri kielivaihtoehdoilla, jolloin vieraskielestä johtuvat virheelliset työaikaleimaukset vähenevät sekä siitä seurannut selvitystyö yrityksen eri yksiköissä – tällä on selkeä vaikutus myös työnohjauksen sujuvuuteen. Usean toimipisteen yrityksissä työtehtäviä voidaan hallinnoida keskitetysti vaikka kustannuspaikat sijaitsisivat ympäri maailman.

Tuotekehitystä yhteistyössä Idesco Oy:n kanssa

Necom Oy sekä päätelaitteita tuottava Idesco Oy ovat tehneet pitkään tuotekehitys-yhteistyötä. Idescon uusin päätemalli Access Touch 4.0 tekniset ominaisuudet on saatu tiivistettyä tyylikkäästi edeltäjäänsä pienempään kokoon sekä laitteen virranotto tapahtuu Ethernet-verkon kautta, jolloin päätelaite on entistä monipuolisemmin asennettavissa hyvin erilaisiin sekä vaativiin käyttökohteisiin. RFID- tunnisteiden avulla työaika-leimaus tapahtuu työkohteessa vaivattomasti.

Miksi valita Promid-työajanseuranta-järjestelmä?

Promid automatisoi työajanhallintaan sekä palkanlaskentaan liittyviä rutiinitöitä työehtosopimuksiin pohjautuvan laskennan avulla. Promid-työajanseurantajärjestelmän avulla henkilöstön työaikakirjaukset siirtyvät työkohteesta lähes reaaliaikaisesti projektihallinnan sekä palkanlaskennan käytettäväksi. Järjestelmä huomioi työaika-laskennassa sekä työntekijään että -tehtävään kohdistuvat alakohtaiset määritykset. Promid tehostaa projektitöiden prosessihallintaa tehokkaan raportoinnin kautta sekä tuottaa reaaliaikaista tietoa yrityksen liiketoiminnan kehittämiseksi.

(* Promid päätelaitteen englannin kielen tuki on erillistilattava ominaisuus.)

Necom Oy on vuodesta 1998 tuonut ratkaisuja selkeään ja kustannustehokkaaseen työaika-ja projektiseurantaan teollisuuden sekä julkishallinnon yrityksille.

Related Blogs

28 09 2017
KIITOS!Kaksi tapaamisten täytteistä FinnSec 2017 -messupäivää on takana ja haluamme kiittää niin tuttuja kuin uusia asiakkaitamme. Lähes joka keskustelussa nousi esiin tarve työ- ja projektiseurannan mobiilikirjaamiseen sekä seuraamiseen. Tämä on...
25 09 2017
Soita 0400 – 633 033 ja sovi kahvihetki työajanseurannan tiimoilta. Työajanseurannan kysymyksiin ja tarjous-sparraukseen ovat vastaamassa: Matti ToivonenNecom Oy, myyntijohtajaToivonen, Matti PROMID -asiantuntija toimialat, työaikamallit, TES-laskenta Peter ThimDevNet Oy, toimitusjohtajaThim,...
09 08 2017
Hyvät asiakkaamme, Lahtelainen DevNet Oy on ostanut Necom Oy:n osakekannan. Yritysoston mukana Necom oy:n työntekijät siirtyvät DevNet Oy:n Jyväskylän toimipisteelle ja DevNet Oy tulee jatkamaan Promidin tuotekehitystä sekä tukitoimintaa entistä...